Πληροφορίες Εγγύησης

Razer THRESHER PS4 7.1 Edition Wireless/PC

573829
  Πληροφορίες επικοινωνίας: RAZER

 

Όλα μας τα επώνυμα προϊόντα τεχνολογίας έχουν την Πανευρωπαϊκή Εγγύηση των κατασκευαστών τους που εξυπηρετείται από τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service του εκάστοτε κατασκευαστή.

Κατά τις πρώτες 7 μέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος παρέχεται Εγγύηση DOA (dead of arrival) από το my24shop.gr που σημαίνει ότι εάν η συσκευή σας παραδοθεί με εργοστασιακό πρόβλημα και δεν ενεργοποιείται (δεν ανάβει) τότε σας την αντικαθιστούμε με άλλη εφόσον μας επιστραφεί η πλήρης συσκευασία χωρίς ζημιές εντός 7 ημερών (άρα κατά το άνοιγμα δεν καταστρέφουμε και δεν πετάμε την συσκευασία).

ΠΡΟΣΟΧΗ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ DOA ισχύει μόνο για τις συσκευές που είναι "νεκρές" από εργοστασίου. Για οποιαδήποτε άλλη βλάβη υπεύθυνο είναι το σέρβις του κάθε κατασκευαστή.

Όλα τα προϊόντα φέρουν στη συσκευασία τους τον αριθμό ΙΜΕΙ της συσκευής και μαζί με την απόδειξη / τιμολόγιο που θα παραλάβετε θα φέρει και θα πρέπει να την διατηρήσετε για όλο το χρονικό διάστημα της εγγύησης και με αυτή να απευθύνεστε στα επίσημα service του κατασκευαστή.

Δηλαδή, όλες συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας και ειδικότερα για τα επώνυμα κινητά τηλέφωνα:

Η Apple έχει 1 χρόνο εγγύηση απευθύνεστε απευθείας στην APPLE 2119994940 www.infoquest.gr

Ομοίως και για τις υπόλοιπες επώνυμες εταιρίες απευθύνεστε απευθείας εκάστοτε αντιπροσωπεία, δηλαδή:

  1. SAMSUNG 801117267864 και από κινητό 2106897691 www.samsung.gr
  2. SONY 80111810810 www.sony.gr
  3. LG ,NOKIA, HUAWEI, HTC 2105197500 www.arvato.com
  4. LENOVO 2111984507 www.lenovo.gr
  5. MOTOROLA ΣΕ CELLCOM ΕΠΕ 2109902582 2109952742 www.cellcom.gr
  6. MICROSOFT 2111206500 και 8015003000

ΠΡΟΣΟΧΗ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους παρακαλώ όπως να μην ανοίξετε την συσκευασία σε περίπτωση που την έχετε παραλάβει μέσω courier και να μας την επιστρέψετε για να σας δώσουμε τα χρήματα σας πίσω αλλιώς ισχύουν τα ως άνω.

Τέλος, η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικές βλάβες και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη. Π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο.