Frequently Asked Question - Τι πρέπει να κάνω όταν έχω διαπιστώσει ότι η συσκευή μου έχει κάποια βλάβη.

Τι πρέπει να κάνω όταν έχω διαπιστώσει ότι η συσκευή μου έχει κάποια βλάβη.

Featured FAQ

Τι πρέπει να κάνω όταν έχω διαπιστώσει ότι η συσκευή μου έχει κάποια βλάβη.

Α) Σε περίπτωση που η συσκευή σας παρουσιάσει οποιαδήποτε βλάβη, και εφόσον αυτό είναι εφικτό, φροντίστε να κρατήσετε αντίγραφα ασφαλείας των προσωπικών σας αρχείων (επαφές, φωτογραφίες, video κλπ) στην κάρτα μνήμης sdή στον προσωπικό Η/Υ. Το my24Shop.gr σε δεν θεωρείται υπαίτιο για οποιαδήποτε απώλεια προσωπικών σας δεδομένων στην περίπτωση ολικής ή μερικής διαγράφης της μνήμης της συσκευής σας.

Β) Το δεύτερο βήμα είναι η εκτέλεση «Επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων», από το μενού ρυθμίσεων της συσκευής (ρυθμίσεις -> αντίγραφα ασφάλειας και επαναφορά -> διαγραφή όλων ) .

Γ) Κατόπιν δημιουργείστε ticket υποστήριξης μέσω της ιστοσελίδας μας, στον σύνδεσμο https://my24shop.gr/newticket όπου θα περιγράφετε την βλάβη σας. Σε περίπτωση που η δημιουργία ticket δεν είναι εφικτή, μπορείτε να μας αφήσετε μήνυμα τηλεφωνικά στο 2117005018 και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός των επόμενων 48 ωρών.

Δ) Για να αποστείλετε την συσκευή σας για επισκευή, παρακαλούμε συμπληρώστε και εσωκλείστε την έντυπη φόρμα που συνοδεύει την εγγύηση, στην συσκευασία της συσκευής σας. Η αποστολή μπορεί να γίνει είτε με ίδια μέσα στο κατάστημά μας, είτε με «ACS Courier» στην διεύθυνση: Αγαμέμνονος 22, Χολαργός, Αθήνα, 15561, Ελλάδα, με έξοδα χρεωμένα στον παραλήπτη. Εφόσον δεν έχετε την έντυπη φόρμα, τότε σημειώστε σε ένα φύλλο χαρτί τα στοιχεία σας : Ονομα, Διεύθυνση, Τηλέφωνο, Αριθμό ticket, στοιχεία παραστατικού αγοράς και μία σύντομη περιγραφή της βλάβης.

Προσοχή: Σε κάθε αποστολή συσκευής για επισκευή εντός εγγύησης δεν χρεώνεστε τα μεταφορικά αποστόλής στο my24shop με ACS Courier (αν αποσταλεί με οποιαδήποτε άλλη εταιρία courier ή ΕΛΤΑ τότε χρεώνεστε και τα μεφορικά κατά της αποστολή) και χρεώνεστε 3€ για την επιστροφή της επισκευασμένης συσκευής σας σε κάθε περίπτωση.

Η ενημέρωση για την πορεία επισκευής της συσκευής γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης και του online συστήματος ticketing του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Στοιχεία όπως η επιβεβαίωση της παραλαβής της συσκευής, η εκτιμώμενη ημ/νία επισκευής , το πιθανό κόστος , και ο αριθμός αποστολής (voucher) θα σας κοινοποιούνται με τη χρήση του συστήματος ticketing και του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου.

Για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση μπορείτε να ανατρέξετε στις συχνές ερωτήσεις (FAQ) η να επικοινωνήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας.

Email: service@my24shop.gr

Τηλ. Επικοινωνίας Service: 2117005018 και Επιλογή 2  ωρες: 14:00 - 18:00

Διεύθυνση: Αγαμέμνονος 22 (my24shop) Χολαργός, Αθήνα, Τ.Κ: 15561

                                                

my24shop.gr - Η Αποστολή μας

Το "my24shop.gr" είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλει να προσφέρει ολοκληρωμένες καινοτόμες λύσεις τόσο για το τελικό πελάτη (B2C) όσο & για τους επαγγελματίες (B2B) για την πλήρη ικανοποίηση των αναγκών τους, χτίζοντας μία μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης & ανταποδοτικής συνεργασίας με τους πελάτες μας.

Μηχανές Σύγκρισης Τιμών

 

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε προσφορές

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί τεχνολογία cookies.

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, σημαίνει ότι συμφωνείτε με αυτό. Περισσότερες Πληροφορίες

ΑΠΟΔΟΧΗ