Τρόποι Αποστολής

 

Τρόποι και Έξοδα Αποστολής

 

 

Το ‘my24shop’ σας προσφέρει τους παρακάτω τρόπους αποστολής / παράδοσης της παραγγελίας σας,

 

 

1. Παράδοση στο Χώρο Σας Από την Ομάδα του ‘my24shop.gr’

 

 

Για παραγγελίες εντός Αθηνών που αφορούν προϊόντα ήχου και εικόνας και γενικά ηλεκτρονικά προϊόντα, υπάρχει δυνατότητα της παράδοσης, εγκατάστασης και επίδειξης τους στον χώρο σας από τους ειδικευμένους τεχνικούς του ‘my24shop.gr’ αρκεί να το επιλέξετε κατά το χρόνο τοποθέτησης της παραγγελίας σας.  

 

 

2. Αποστολή στο Χώρο Σας

 

   Χρόνος Παράδοσης 

  

Για παραγγελίες που έχουν τοποθετηθεί μέχρι τις 1μμ (εργάσιμης ημέρας) και για προϊόντα με ‘Άμεση Διαθεσιμότητα’ το ‘my24shop.gr’ θα παραδώσει το περιεχόμενο τους την επόμενη εργάσιμη ημέρα εκτός από τα νησιά, τη Κύπρο ή / και απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές όπου υπάρχει πιθανότητα επιπλέον καθυστέρησης από 24 έως 48 ώρες ή σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών, γενικευμένων απεργιών κτλ.

Αν ένα ή παραπάνω προϊόντα της παραγγελία σας δεν είναι Άμεσα Διαθέσιμο αλλά έχει διαθεσιμότητα 1 ως 3 μέρες ή 4 έως 10 ημέρες ή Κατόπιν Παραγγελίας για να υπολογιστεί ο συνολικός χρόνος παράδοσης θα πρέπει στο χρόνο διαθεσιμότητας, να προστεθεί ο χρόνος παράδοσης της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής.

Η παραγγελία θα παραδοθεί στην πόρτα σας (με βάση τη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στο ‘my24shop.gr’) στις ώρες (το παράθυρο παράδοσης θα πρέπει να είναι εντός των εργάσιμων ωρών – (9πμ με 5μμ) που εσείς θα έχετε ορίσει είτε στα σχόλια της ηλεκτρονικής παραγγελίας σας είτε κατά την τηλεφωνική επιβεβαίωση της παραγγελίας από το ‘my24shop.gr’.

Εκτός αν για κάποιο λόγο δεν επιθυμείτε παράδοση στο χώρο σας (ή δεν είναι δυνατή σε περίπτωση παράδοσης στη Κύπρο), τότε μπορείτε να κάνετε την παραλαβή σε ένα από τα πλησιέστερα καταστήματα της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής εταιρίας αφού πρώτα μας το δηλώσετε στα σχόλια της παραγγελίας σας (ή το επιλέξετε στους τρόπους αποστολής στη παραγγελίας σας για παραγγελίες με προορισμό τη Κύπρο) ή σε σχετική τηλεφωνική επικοινωνία.

 

 

 

Έξοδα Αποστολής

 

α) Παραγγελίες Με Παράδοση στο Χώρο Σας με Courier

 

Για τις παραγγελίες με παράδοση από τη συνεργαζόμενη ταχυμεταφορική στο χώρο σας τα έξοδα αποστολής έχουν ως εξής:

Για Ελλάδα:

α) € 3 για αποστολές βάρους έως 2 κιλά εντός Αττικής και 1€ για κάθε ένα επιπλέον κιλό.

β) € 4 για αποστολές βάρους έως 2 κιλά σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα και 1,5€ για κάθε ένα επιπλέον κιλό.

Για Κύπρο:

Στη Πόρτα σας: 6€ μεταφορικά για αποστολές βάρους έως 1 κιλό και 1,5€ για κάθε ένα επιπλέον κιλό.

Αν η περιοχή σας ανήκει στις περιοχές που η συνεργαζόμενη εταιρία Courier πραγματοποιεί παράδοση στη πόρτα σας μπορείτε να το επαληθεύσετε κατά τη δημιουργία της παραγγελίας σας στο καλάθι αγορών του my24shop μόλις καταχωρήσετε τη διεύθυνση σας.

Αν η περιοχή σας είναι απομακρυσμένη και η συνεργαζόμενη εταιρία Courier στη Κύπρο δεν μπορεί να παραδώσει στη πόρτα σας τότε μπορείτε να παραλάβετε τη παραγγελία από ένα από τα 70 κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρίας AKIS Courier με χαμηλότερη χρέωση στα 3,5€ μεταφορικά για το 1ο κιλό και 1,5€ για κάθε ένα επιπλέον κιλό.

β) Παραγγελίες Με Παραλαβή από το Courier

Αν δεν θέλετε να δεσμευτείτε με ραντεβού παράδοσης στο χώρο σας από τη συνεργαζόμενη εταιρία Courier τότε μπορείτε να παραλάβετε από το τοπικό κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής .

Σε αυτή τη περίπτωση και για αποστολές εντός Ελλάδος παρακαλούμε να το δηλώσετε στα σχόλια της παραγγελίας σας.

Ομοίως και για τη Κύπρο αν η συνεργαζόμενη εταιρία AKIS Courier δεν παραδίδει στη περιοχή σας (είναι απομακρυσμένη) ή εσείς θέλετε να εκμεταλλευτείτε τη χαμηλότερη χρέωση των εξόδων αποστολής (3,5€ παραλαβή από κατάστημα αντί για 6€ στο 1ο κιλό στη πόρτα σας) και δεν επιθυμείτε να παραδώσει στη πόρτα σας αλλά προτιμάτε να παραλάβετε εσείς από ένα από τα 70 σημεία εξυπηρέτησης της AKIS Courier τότε δεν έχετε παρά να το δηλώσετε κατά το σχηματισμό της παραγγελίας σας επιλέγοντας το σχετικό τρόπο αποστολής (‘Παραλαβή Από Κατάστημα της Akis Courier).

γ) Αποστολή στο Χώρο Σας με Αντικαταβολή

Αν ο τρόπος πληρωμής που έχετε επιλέξει είναι αντικαταβολή, τότε τα έξοδα αποστολής είτε είναι εντός είτε εκτός Ελλάδας (Κύπρος) αυξάνονται κατά 3€.

  

δ) Αποστολή Δικού Σας Προϊόντος στο ‘my24shop.gr’

 

 

Αν έχετε συμφωνήσει την πώληση κάποιου προϊόντός σας στο ‘my24shop.gr’ με αποστολή από το χώρο σας (δηλαδή παραλαβή του από το ‘my24shop.gr’ μέσω της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής). Υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις:

 

 

1) Έχετε τοποθετήσει παράλληλα και παραγγελία στο ‘my24shop.gr’ για αγορά νέου/ων προϊόντος/ων. Τότε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει να παραδώσετε και τα προϊόντα σας προς πώληση. Σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα αποστολής θα αυξηθούν κατά 1€.  

 

2) Δεν έχετε τοποθετήσει παραγγελία στο ‘my24shop.gr’ για αγορά νέου προϊόντος. Τότε στη σχετική φόρμα στο ‘my24shop.gr’ των προϊόντων σας θα πρέπει να αναγράψετε τη μέρα και ώρα (παράθυρο πχ. 12μμ ως 2μμ) που σας εξυπηρετεί για να έρθει η συνεργαζόμενη ταχυμεταφορική εταιρία να παραλάβει τα προϊόντα σας προς πώληση. Σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα αποστολής από το χώρο σας στο ‘my24shop.gr’ δεν διαφοροποιούνται από τα έξοδα παραλαβής των προϊόντων σας από το ‘my24shop.gr’.

 

 

ε) Πώληση Δικού Σας Προϊόντος μέσω της Υπηρεσίας SellerService του ‘my24shop.gr’ σε τελικό πελάτη

 

 

Αν είστε πωλητής στο ‘my24shop.gr’ και έχει πωληθεί κάποιο από τα προϊόντα σας, τότε κατά την ίδια εργάσιμη (αν η πώληση πραγματοποιηθεί εντός του ωραρίου λειτουργίας του ‘my24shop.gr’) ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα θα επικοινωνήσει μαζί σας ή ομάδα ‘my24shop.gr’ ώστε να συμφωνηθεί η ώρα παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων από το χώρο σας κατά την επόμενη εργάσιμη από την ημέρα πραγματοποίησης της πώλησης.

 

Σε αυτή τη περίπτωση με έξοδα μεταφοράς επιβαρύνεται ο παραλήπτης (αγοραστής του προϊόντος σας) και εσείς πρέπει απλά να φροντίσετε για την έγκαιρη παράδοσή του.

 

 

3. Παραλαβή από το Κατάστημα

 

 

Εαν επιθυμείτε να παραλάβετε εσείς την παραγγελία σας από το ‘my24shop.gr’ τότε θα πρέπει να επιλέξετε το συγκεκριμένο τρόπο αποστολής κατά τη δημιουργία της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας ή να το αναφέρετε κατά την τηλεφωνική παραγγελίας από το ‘my24shop.gr’.

 

H παραγγελία σας (ανάλογα φυσικά και με τη αναγραφόμενη διαθεσιμότητα του προϊόντος στο’ my24shop.gr’) θα είναι διαθέσιμη για παραλαβή από το κατάστημά μας την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα από τη μέρα τοποθέτησης της παραγγελίας σας (για προϊόντα με άμεση διαθεσιμότητα).

 

Για τα προϊόντα με διαφορετική διαθεσιμότητα θα επικοινωνήσει η ομάδα του ‘my24shop.gr’ να σας ενημερώσει για το χρόνο παραλαβής τους από το κατάστημα μας κατά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

 

Τρόποι προσέγγισης Για το Κατάστημα

(1) Από το κέντρο της Αθήνας


Με την γραμμή 3 του metro από το Σύνταγμα κατεβείτε στην στάση Νομισματοκοπείο. Στην συνέχεια είτε με το λεωφορείο της γραμμής Β5, 406 ή 407 κατευθυνθείτε προς πλατεία Αγίας Παρασκευής είτε περπατώντας (περίπου 15 λεπτά απόσταση) κατευθυνθείτε προς Δημόκριτο.
Αν επιλέξετε το λεωφορείο τότε κατεβείτε στη 3η στάση της οδού Πελοποννήσου και προχωρήστε απέναντι μέσω Αγίας Λαύρας (κάθετος της Πελοποννήσου) στην από κάτω παράλληλη της, που είναι η Μακεδονίας. Το My24shop φιλοξενείται στο dvd club Video Legend, Μακεδονίας 3 & Αγίας Λαύρας.


(2) Από το διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος"


Ομοίως με την γραμμή 3 του metro από το αεροδρόμιο κατεβείτε στην στάση Νομισματοκοπείο και ακολουθείστε τις παραπάνω οδηγίες.

Ωράριο: Δευτέρα έως Παρασκευή: 10.30πμ - 2.30μμ και 5.00μμ - 10.00μμ, Σάββατο: 11.30μμ - 10μμ

 

 

4. Ακύρωση Παραγγελίας

 

 

Ακύρωση της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί :

 

i) Εντός ολίγων ωρών (4-5 ώρες) από την πραγματοποίησή της.

 

ii) Αν η παραγγελία είναι σε κατάσταση ‘Σε Επεξεργασία’ δηλαδή δεν έχει τιμολογηθεί και αποσταλεί.

 

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει για την ακύρωση της παραγγελίας σας τόσο να καλέστε στο 211 7005018 ή στο +357 22008280 (για παραγγελίες Κύπρου) όσο και να ενημερώσετε γραπτώς το ‘my24shop.gr’ με ηλεκτρονικό μήνυμα στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για την έγκαιρη απενεργοποίηση της διαδικασίας αποστολής της.

 

Αν η παραγγελία είναι σε κατάσταση ‘Απεσταλμένη’ τότε δεν μπορεί να γίνει ακύρωση αλλά, υπό προϋποθέσεις, επιστροφή.

 

 

5. Α) Επιστροφή / Αντικατάσταση Προϊόντος

 

 

Πρωταρχική αποστολή του ‘my24shop.gr’ είναι να σας παραδίδει τα προϊόντα που ζητήσατε (παραγγείλατε) στη σωστή ποιότητα, ποσότητα και χρόνο ώστε πάντα να είστε πλήρως ευχαριστημένοι από τη συνεργασία σας μαζί μας.

 

Συνεπώς, αν κάποιες από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν έχει τηρηθεί, τότε επικοινωνήστε αμέσως (ιδεατά και τηλεφωνικά στο 211 7005018 είτε στο +357 22008280 (για παραγγελίες Κύπρου) και με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ) με το ‘my24shop.gr’ για να μας ενημερώσετε. Εμείς ,με βάση τους παρακάτω κανόνες αλλά κυρίως με γνώμονα τη δική σας εξυπηρέτηση, θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση των πιθανών προβλημάτων που μπορεί να έχουν προκύψει με τη παραγγελία σας.

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του ‘my24shop.gr’ (είτε προϊόν του ‘my24shop.gr’ είτε προϊόν πωλητή του ‘my24shop.gr’ που αγοράστηκε από την πλατφόρμα μας) τα προϊόντα ήταν λανθασμένα ή κακής/ ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία).

 

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ) κατά την παραλαβή.

 

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επικοινωνίας στο my24shop.gr του αιτήματος επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δύο (2) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη (ή τιμολόγιο αγοράς) στην κατάσταση που παραδόθηκε. Τα έξοδα αντικατάστασης βαραίνουν το ‘my24shop.gr’.

 

 

 

 

5. B) Υπαναχώρηση

 

 

 

Προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος

 

Έχετε στη διάθεσή σας προθεσμία 14 ΗΜΕΡΏΝ που ο νόμος ορίζει για να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση). Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται όταν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.

 

Η ως άνω προθεσμία των τριάντα (14) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΗΜΕΡΩΝ του δικαιώματος υπαναχώρησης , άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των αγορασθέντων αγαθών. Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει περισσότερα από ένα αγαθά με μια παραγγελία και τα οποία παραδίδονται χωριστά, η προθεσμία ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού.

 

Διαδικασίες άσκησης δικαιώματος:

 

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του ανωτέρω, οφείλετε πριν από τη λήξη της προθεσμίας ασκήσεως του σύμφωνα με τα ανωτέρω, να μας ενημερώσετε για τυχόν απόφασή σας να υπαναχωρήσετε, με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωσή σας την οποία θα αποστείλετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

 

Υποχρεώσεις καταναλωτή κατά την υπαναχώρηση

 

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης θα πρέπει να μας αποστείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Ρητά συμφωνείται ότι η ανακοίνωση σας περί ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης θεωρείται ότι έχει περιέλθει σε εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολή σε εμάς της Δήλωσης Υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν.

 

Σε περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς (στη διεύθυνση που αναγράφεται στο παρόν) το προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε άμεσα - εκτός και αν έχουμε συμφωνήσει να το παραλάβουμε εμείς από εσάς σε περίπτωση υπαναχώρησης-, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία περιήλθε σε εμάς η ανακοίνωση της απόφασής σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.

 

Για τις επιστροφές των προϊόντων, το κόστος της επιστροφής των προϊόντων το αναλαμβάνετε εσείς (ίσο πάντα με τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας), εκτός και αν πρόκειται για περιπτώσεις που υπόκεινται στην ενότητα 5.Α (δική μας υπαιτιότητα), οπότε και το κόστος της επιστροφής το αναλαμβάνουμε εμείς.

 

Δικαίωμα υπαναχωρησης έχεται αυστηρά και μόνο αν το προιόν δεν έχει ανοιχτεί από την εργοστασιακή του συσκευασία, δηλαδή δεν έχει αφαιρεθεί από το προϊόν η ταινία / μεμβράνη γνησιότητας και γενικότερα το μέσο σφράγισης που καταδεικνύει ότι το προϊόν είναι σφραγισμένο / καινούργιο.

 

Υποχρεώσεις my24shop.gr

 

Εάν υπαναχωρήσετε από κάποια αγορά σας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς εκτός των τυχόν εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιήσετε άλλους τρόπους παράδοσης από το φθηνότερο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε) με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται κατωτέρω. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί άμεσα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία που το my24shop.gr θα λάβει τα προϊόντα που επιστρέψατε σύμφωνα με τα ανωτέρω οριζόμενα η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο my24shop.gr στην αίτηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης. Σε κάθε περίπτωση δε θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορούν το χρήματά σας να πιστωθούν στον προσωπικό σας Λογαριασμό που τηρείτε στο my24shop.gr με την μορφή credits (πόντων εξαργύρωσης)

 

Επιστροφή Προϊόντων

 

Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων σας μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε στην ίδια καλή κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε. Σε περίπτωση υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, διευκρινίζεται ότι τυχόν προϊόντα τα οποία έχετε αγοράσει με κάποια έκπτωση οφειλόμενη στην αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε, οφείλετε να τα επιστρέψετε μαζί με το βασικό προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε, διαφορετικά η υπαναχώρηση θεωρείται ως μη ασκηθείσα από εσάς και άρα ουδεμία υποχρέωση παράγεται για εμάς.

 

Αναγνωρίζετε δε και συναινείτε ότι αποτελεί δική σας ευθύνη η τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που επιστρέφετε, η οποία (μείωση) επέρχεται ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των εν λόγω προϊόντων εκ μέρους σας πλην εκείνης που είναι αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης και των ιδιοτήτων των προϊόντων. Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα. Το my24shop.gr δεν παραλαμβάνει προϊόντα κατά την υπαναχώρησή σας τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλόλητας των. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά η εταιρεία www.my24shop.gr δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

 

 

 

6. Εγγύηση Αγοραστή

 

 

Το my24shop.gr σας παρέχει Πλήρη Εγγύηση του Αγοραστή θέλοντας πάντα να εξασφαλίσει ότι θα παραλάβετε τη παραγγελία σας στη Σωστή Ποσότητα, Στο Σωστό Χρόνο και Χωρίς Λάθη!

 

Συγκεκριμένα, για αγορές προϊόντων από πωλητές / μέλη του my24shop.gr σας παρέχουμε εγγύηση επιστροφής των χρημάτων σας ή αντικατάστασης των ελαττωματικών / διαφορετικών (από τα προβαλλόμενα) προϊόντων σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι δεν έχουν τηρηθεί στο ακέραιο οι όροι της συναλλαγής σας με το πωλητή που φιλοξενείται στη πλατφόρμα του my24shop.gr. Δηλαδή, αν το προϊόν,

 

i)Δεν παραδοθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών από τη μέρα τοποθέτησης της παραγγελίας.

 

ii)Το προϊόν παραδοθεί αλλά είναι διαφορετικό από το προβαλλόμενο από τον πωλητή στον ιστοχώρο του my24shop.gr ή κατώτερης ποιότητας τότε αν επικοινωνήσετε εντός 2 ημερών το πρόβλημα

 

 

ΣΗΜΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

my24shop.gr - Η Αποστολή μας

Το "my24shop.gr" είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλει να προσφέρει ολοκληρωμένες καινοτόμες λύσεις τόσο για το τελικό πελάτη (B2C) όσο & για τους επαγγελματίες (B2B) για την πλήρη ικανοποίηση των αναγκών τους, χτίζοντας μία μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης & ανταποδοτικής συνεργασίας με τους πελάτες μας.

Μηχανές Σύγκρισης Τιμών

Skroutz.gr Partner

 

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε προσφορές